9.12.11

♥ Ombak Rindu ♥

Assalamualaikum :)
Ha semalam gua p nengok movie ni ha, iye semalam, a'ah semalam lah Hehe
Cuba teka gua p dengan siapa ,ha dengan ni haaa dengan ni :D
Wany keep it up okay ;)

Leeeeeeesaa :)

Nanaaaaaaaaaaaa :)

*gua tak bawak baby D gua itu pasal lah tak banyak gambo*
Mereka ni start cerita muka dah basah :p
aku basah time si Izah kejo Harris, haa yg itu je gua lemah tak boleh tahan gua punya hati kental ni
haaaa gua dah ada novel ni dari darjah 5, asyik repeat je gua dah boleh hafal jalan cerita
Osman Ali patut amek gua jadi scriptwriter ke, director ke, actress pun boleh Haha
overall memang cerita ni banyak sweet lah, geram je nengok nye haa Hehe
si Mila pun comel lagi lagi time marah, kembang2 hidung
 kalau si Mila cakap "Surprise Surprise" lagi lah comel ,pelat R comel dohh ;)
lagi lagi dia cakap cenggini pulak "I'll make sure that one fine day you'll be deadly in love mith me"
agak agak gua nak buat cenggini la kalau terserempak dengan Shaheizy Sam Haha
okay korang semua kena baca novel pastu baru nengok movie ni, biar feel dia lain sikit Haha XD
ehh btw to my Shazwani Rosmi ,congrats and GoodLuck sayang :) Aku support kau as long as you happy
be nice okay Naqi, kalau tidak, gua turun Taman Impian Langat tu haa
and yeahh job pengapit gua tak habis lagi, malam ni and esok!
GTG byeeeee all take care :)