6.11.11

Eidul Adha

heyyyy to all muslim, Happy Eidul Adha :)
seronok ye main korban korban lembu :p haha
brrr aku raya korban dekat Shah Alam tahun ini, ada memel :D
elehh taktahu la tu memel tu apa, memel tu shortname for COMEL la
haaa ini haaa si COMEL
styleee la dia ;)
dia saaaaaaangat pandai bergambo okay
asal nampak camera je, tahu tahu dah nak snap pict dia
sooooo cute ^_^
tapi ingat ea memel pesan Tok Ayah, beso jangan jadi model, haha
dah lah kuat bersembang memel ni, senyum kuat, menyusu pun kuat, manjaaa
memel memel, nanti PakCu memel dah p belajo kat Perak :(
MakDik kawan dengan memel pulak ehhh? isk isk :'(
gonna misss youu
myDING :)
dari kecik asyik berkepit dengan kau
macam mana lah lepas ni kan -.-
GoodLuck there :')