29.9.11

Poor me :(

huwaaaaa ! laparrrrr ! aku masak la benda ni
hidup segan mati tak mau je tengok dia ni -.-
bukan nye dapat hilang lapar pun , makin lapar ada lah ! huwaaa :(
tak jadi lah pulak , macam apa je rasa ,disappointed !
nak bagi bangah lah kalau dah siap ,tapi tak boleh sebab memang tak boleh makan
nanti cirit birit seminggu lagi kesian
bangahhhhhhh , nanti adik buat kan yang lain okay ?
Spagheti Bolognese ke ,Carbonara Mushroom ke, eh eh ? ^_^
sorry sangat sangat yang ni tak dapat nak rasa
haaa ini semua mesti sebab benda ni
sabtu test sabtu test ,wish me yaww! -.-
sebab benda ni AGAK la buat aku tension sikit selain dari final exam, Haha
mana tak nye, kalau fail test ,mati aku -.-
selalunye aku masak dengan muka yang sweet je
ha tau tak muka sweet tu macam mana ?
macam ni ^____________^
tadi pulak agaknya muka aku camni -_____________-
demmmmmmm aku lapar gila seyyy !