2.7.11

SATURDAY

yeahhhhhh ! harini lari 1 Malaysia
aku tidak turut serta ye HAHA semangat masing masing
yang parent pun semangat jugak pergi ambik report card anak masing masing
fuhhhhhhh --' dupdapdupdap jantung ini, lucky ayah dah pergi ambik
ehhhh Syahmi kata aku punya nama ada disebut cabutan bertuah, walawehhhhhhhh !
haaaaaa harini kakak saya Rashidah Ramlan bertunang ^_______^ may Allah bless you dear, aminnnnn
harini jugak birthday abang saya Sarazie Ramlan, Zhu Ni Sheng Ri Kuai Le bro 
nyumnyum, secret indulgence lah jawab nye, ehh siapa nak meh datang sini HIHI
aku takut nak makan cake cake ni, dah makin debab tau !
kes Wany and Iedil selalu tarik aku makan McD la ni, HAHA
sama la macam Aiman Si Mata Empat  tu, tak makan aku kena marah, pastu cakap orang dah makin gemuk, kelam kabutttt HAHA
ayahhhhhhhhhhhhhh ! nanti potong duit belanja adik, kurang nafsu adik nanti, HIHI
pastu ayah belikan adik beg roda ok, penat lah bawak beg sandang belakang macam sekarang ni, nak beg tarik tarik :D

somebody, IPHONE 4 pleaseeeeeeeeeee♥___________