7.6.11

happiness

cuti sekolah lagi 5 hari dah nak habis --'
esok Wany and family dy dah nak pergi Bandung TT___TT
bye bye Wany, pakcik, makcik, abang
have fun there ^_________^
thankyou ye saya tidur rumah anda anda selama 3malam , HEHE
yang si Iedil pulak berbahagia sungguh di Singapore
tengok ni haaaaa, pergi Wild Wild Wet, ehhhh memang kau Wild, HAHA
amboiiii seronok dy XD
haaaaaa esok tinggal lah aku seorang diri tiada yang menemani TT____TT
budak budak ni ade pulak makan makan dekat rumah Izyani, weyyy weyyy !
aku macam tak dapat nak pergi ! serious doe ! dah la badan bulat ni ha, lagi mahu makan makan --'
ni hari khamis nak pergi merayau lagi ni, dengan BABY ECAH gua pulak, dah rindu ni kannnn , aiiii mana lah nak korek duit niiii, aku kena cari jugak lah sugar daddy ke, sugar brother ke --'
duit dah habis tengok movie X-MEN dengan Wany and Ifwat, grrr
tapi movie tu best doe, geram betul dengan Erik dengan ape tah lagi sorang tu haaa, comel betul , HAHA
tengah aku syok syok, menyibuk pulak si MB kacau aku --' menggedik tak sudah, geli la deyyyy
dah dah, aku nk lyn tumblr pulakk haaaa

macam best lah benda ni