28.5.11

hip hip hoorey ^_^

semalam sambutan hari guru di sekolah, maaflah tidak dapat menghadirkan diri HAHA
bukan nak kata tak menghargai guru guru ye, tapi kalau pergi pun, tak dapat duduk dekat tempat VVIP, nak buat ape kan ? XD HAHA
btw, Happy Teachers Day ^_^ iloveyou teachers!
yeeehaaaaa tak pergi sekolah, Cosmo World yang aku pergi
kan kan Wany , Iedil and Mimi ? HAHA bersenam jugak la tekak aku ni haaaaa --'
tapi rasa macam tak puas la
agaknya kena buat Cosmo World tu kat depan rumah aku pulak kottt XD HAHA
and yeahhhh, jumpa Afina kejap T__T ouh gosh ! i miss her like crazy !
and i miss my OREO too :')

p/s : cuti sekolahhhhhhhhhhhhh yabedabedu ^_______^