14.4.11

terrible

walawehhhh lama giler tak update blog !
bersarang dah! bersihkan bersihkan! berhabuk jadah bagai HAHA
wireless rumah tak boleh pakai, memang seronok kan --'

SCHOOL
yeahhh iLOVEschool ! siapa setuju angkat tangan macam saya ! HAHA well, mid-year exam is coming soon ! tension --' sumpah aku tak pernah rasa serabut giler macam ni. ish bukan pasal sekoolah je, pasal lain pun boleh serabut doe, takpe takpe, cool sudahhh

TUITION
OMG ! mula dah rase penat :( rasa macam nak berhenti, tapi sayang. nanti rindu dekat Umaas, Razazu and most important DONALD, HAHA ready for his next class :)

CINTAN
entah :) wait for SAM ! HAHA

FRIENDSHIP
thankyou to Iedil and Wany for the 3days :) korang tempat aku cerita everything doe. entah la, benda benda yang aku cerita kat korang baru baru ni, memang ikhlas dari lubuk hati aku. nampak macam kejam, tapi tak berape nak kejam kan kan isk isk :') wooooooooooiiiiii PAEH syaiton ! if u read this ! alhamdulillah :P
sampai hati kau kan paehhhh :'( entah ape kena entah kau ni :'( kau memang pelik ! huh ! uncle tak tian tat titew kerw uncle ? huwaaaaa HAHA bukan aku je, jonet dengan kahar pun sama ,sampai nye hati ! ehh tapi kau ni handsome jugak an, HAHA ishhh dah dah dah, sampai sini je update, lapar pulak tengok gambar kau yang ni, but iman kena kuat, on diet ! gemuk sudah ^____^