25.2.11

everyday is MY DAY ^_^

yay ^____^ dah habis dah kelas Mandarin aku , alhamdulillah , 
xie xie lao shi , wo ai ni ! HEHE 
sorry ye teacher, tak dapat nak study banyak banyak
busyyy -__- HEHE

tu kisah class mandarin la kan , pasal sekolah pulak , memang tak dinafikan , tiap hari gelak
woii woii , hilang ilmu aku sikit sikit nanti , isnin dah la exam HAHA
mane tak nye , hari hari crite pasal kak limah HAHA
lagi lagi bile syuk buat , jadi seyy !
yang aku pulak , bile ade si wany, zulaikha n iedil , memang tak boleh cover jiwe lembut HEHE
aiyoo aiyoo , ACAP kate aku CUTE
aduyy blushing :")

ehh itu pun lain cite , ni cite pasal PTM pulak
kat kepci aritu , de mamat india ! handsome , macam org melayu !
dy senyum kat aku pulak ! HHE
and unlucky , hari ahad aritu tak dapat jumpe that two cute guy T__T
sir razazu lepaskan lambat sangat !
ehh ehh btw kan IEDIL FAROUK , si L tu , menarik tertarik kan HAHA jangan jealous :P

soley soleyyy ^__^



p/s : hari ni ustaz HUSNI ceramah , best nye ^_____^