11.1.11

masih kanak kanak :")

P E N A T T T T T
tu la perkataan wajib dari mulut aku tiap hari since dah Form 4 ni
saje nak bagi mama and ayah dengar HEHE
and terase diri semaaaakinnnnnn macam macam --'
shock gak la bila dah Form 4 ni , sampai fever weyy ! HAHA
but so far so good ^_____^
back to the title , cikgu Azlina , my Sivik's teacher !
dy masuk kelas semalam and crite crite crite
then terkeluar la jugak dari mulut dy yang ktorg ni still kanak kanak HAHA
automatically aku senyum sorang sorang ye
akhirnya sedar yang aku masih kanak kanak
even BRO AMUS pun panggil aku kanak kanak tau ! HEHE ;D
terima kasihh terima kasih
suka kerana masih kanak kanak ^_____^
tapi aku bukan kanak kanak yang boleh diculik ye ! BEWARE , rawr !
and bukan juga kanak kanak yang ordinary , aku kanak kanak yang extra ordinary :P
keyakinan disitu yee HAHA
and and and ! cant wait for 'everything' :P
berat dah turun 3kg weyy ! HAHA

-type off , see you again BLOG-

p/s : tapi tak sabar nak besar ! nak amek lesennnnnn HEHE