28.1.11

long time no see ^__^

hey BLOGku , lame tak jumpe awak .
awak sehat tak ? rindu kite kan kan ? ^__^
takde mase nak online la , busyyy HEHE
rabu aritu dah merayap pergi suntex
keluarkan duit , beli buku , makan maggi , mengumpat , and else
dengan siapa lagi kalau bukan dengan wany , edie and iedil
pakcik akauntan tu boleh pulak loyar buruk dengan aku , tau lah sakit hati aku panggil dy pakcik HAHA
pastu pastu , hujan pulak and de hikmah kot
terjumpe dengan membe lame aku , Khairul ! HEHE
dak teknik KL skang kau ye ;))
aishhh , semalam pun same , dah la kelas Bio abes lambat --'
masing masing muke tension
Wany risau kan rapid nye , Syuk risau kan PEKA tu HAHA
aiyoo , lucky I was not alone.
thankyou Amir for accomponied me :)) pity you ha , 1 hour right ?
HAHA dah la dy tunggu n teman aku , dy gak la yg belanja aku
teruk betul kau ni PIKA
alahhh takpe takpe , baru gentle kan kan Amir ? HAHA
and hell yeah ! i'm more power for my Ching Chang Chong class HEHE *ececeh*
i only have 3weeks from now for the exam !
wisk me luck yeah friendsss ^__^
 check this out

p/s : can't wait for tomorrow ^__^